Εμπορική Διαχείριση (ERP) - Στοιχεία Λογιστικής και Μισθοδοσίας

Euro Logic Studies: e-Learning supported by Artificial Intelligence

Εισαγωγή



Σύντομη Περιγραφή

Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, περιέχει ύλη, που είναι μία σύνθεση. Αρχίζει με την ύλη της Σειράς Εμπορική Διαχείριση(ERP) και Εργασίες Γραφείου και μετά την ολοκλήρωσή της, ακολουθεί ένα δεύτερο τμήμα, που είναι μία Εισαγωγή στη Λογιστική. Πρακτικά, αυτό το τμήμα, περιέχει την ύλη της Σειράς Εισαγωγή στη Λογιστική - Διπλογραφικό Σύστημα. Μετά από αυτό, ακολουθεί ένα τρίτο τμήμα, που είναι μία σύντομη και περιεκτική Εισαγωγή στη Μισθοδοσία.

Η Σειρά απευθύνεται σε άτομα, που θέλουν να μάθουν την Εμπορική Διαχείριση (ERP) και παράλληλα, θέλουν να αποκτήσουν μερικές γνώσεις Λογιστικής και Μισθοδοσίας

Tο τμήμα ύλης, που αφορά την Εμπορική Διαχείριση(ERP) , ξεκινάει από το μηδέν. Yποθέτει πως ο σπουδαστής δεν έχει καμία γνώση από τις εργασίες που γίνονται σε μία επιχείρηση. Μπορεί να είναι ένα άτομο, που έχει τελειώσει μόνο το Λύκειο και δεν έχει εργασθεί ποτέ, με αποτέλεσμα να μην έχει καμία γνώση, σχετικά με το πώς λειτουργεί η αγορά.

Τα μαθήματα ξεκινούν, από πολύ χαμηλά, με μία Γενική Ενημέρωση, που αφορά την Οργάνωση και τον τρόπο Λειτουργία της Αγοράς, τα είδη των επιχειρήσεων, Εμπορικές, Παραγωγής Προιόντων, Υπηρεσιών, Ατομικές, Εταιρικές κλπ

Ο Σπουδαστής θα ασχοληθεί, με την Εκδοση Παραστατικών, Χειρόγραφα και Μηχανογραφικά (Τιμολόγηση), τη παρακολούθηση Λογαριασμών, Πελατών, Προμηθευτών, τη παρακολούθηση των υλικών στην Αποθήκη κλπ. Θα ενημερωθεί για τα Δίκτυα υπολογιστών και τη Παραγωγικότητα που προσφέρουν, θα ασχοληθεί με τους τρόπους πληρωμών μεταξύ επιχειρήσεων, μέσω Τραπέζης και με Επιταγές, με διάφορους τρόπους συναλλαγών κλπ.

Παράλληλα ασχολείται με άλλες Εργασίες Γραφείου, όπως είναι το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο, η Εμπορική Αλληλογραφία, ο Υπολογισμός Τιμών, Δημιουργία Προσφορών κλπ.

Μετά από αυτό, ακολουθεί μία Εισαγωγή στη Λογιστική, που ξεκινάει και αυτή από το μηδέν.

Ο σπουδαστής ενημερώνεται για τους σκοπούς της Λογιστικής, έρχεται σε επαφή με μία σειρά από έννοιες, με το Λογιστικό Σχέδιο και στο τέλος, μαθαίνει να κάνει βασικές Λογιστικές Εγγραφές, που αφορούν Αγορές, Πωλήσεις, Εισπράξεις, Πληρωμές, Εξοδα, Πάγια κλπ σε Διπλογραφικό Σύστημα και καταχωρεί τις εγγραφές στο πρόγραμμα Μηχανογραφημένης Λογιστικής.

Τέλος, ακολουθεί μία Εισαγωγή στη Μισθοδοσία, που ξεκινάει και αυτή από το μηδέν.

Ο σπουδαστής ενημερώνετε για μία σειρά από έννοιες, που σχετίζονται με τη Μισθοδοσία, όπως είναι το Νόμιμο και Συμβατικό Ωράριο Εργασίας, ο Νόμιμος και Συμβατικός Μισθός, Μικτός και Καθαρός Μισθός κλπ, ενώ κάνει αρκετές ασκήσεις υπολογισμών, που αφορούν διάφορα θέματα, όπως είναι οι Αμοιβές των Εργαζομένων, τα Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, οι Ημέρες και το Επίδομα Αδειας κλπ




Πρoγράμματα στα οποία γίνονται οι Ασκήσεις

Πρώτα απ όλα σημειώνουμε, πως στην Ελληνική αγορά, κυκλοφορούν σήμερα περισσότερα από 500 Εμπορικά και Προγράμματα ERP, εγκατεστημένα σε εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις.

Αυτό σημαίνει, πως κάποιος που ζητάει εργασία, είναι πρακτικά αδύνατο να μάθει όλα αυτά τα προγράμματα.

Επιπλέον, το να επιλέξει κάποιος, να μάθει το χειρισμό ενός προγράμματος, επειδή σήμερα πουλάει αρκετά, δεν είναι καθόλου καλή ιδέα.

Η πιθανότητα, να χρησιμοποιεί αυτό το πρόγραμμα, η επιχείρηση στην οποία θα ζητήσει εργασία, είναι μηδαμινή.

Υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις, που έχουν εφοδιασθεί και λειτουργούν με άλλα προγράμματα, αρκετά χρόνια πριν και φυσικά δεν τα αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πολιτείας, στη χώρα μας υπάρχουν πάνω από 800.000 επιχειρήσεις, διαφόρων μεγεθών.

Αν υποθέσουμε, πως σήμερα, χρησιμοποιούν υπολογιστή , πχ οι 300.000, (το νούμερο έχει επιλεγεί τυχαία), αυτό σημαίνει, πως αν μία επιχείρηση πληροφορικής, η επιχείρηση Α, δημιουργήσει σήμερα ένα καταπληκτικό και πρωτότυπο πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να κάνει πολλές πωλήσεις, θα αρχίσει από μηδέν εγκαταστάσεις.

Αν πουλάει πολύ, πχ αν κάνει 3.000 εγκαταστάσεις το χρόνο, με τη σημείωση πως ο αριθμός 3.000 το χρόνο, είναι υπερβολικός για το είδος του αντικειμένου, θα χρειαστεί 10 χρόνια ( !!!), για να καλύψει το 10% της αγοράς.

Δεν θα προλάβει όμως, διότι κάποια ανταγωνιστική επιχείρηση, πχ η επιχείρηση Β, θα βγάλει και αυτή, ένα προιόν, με τις ίδιες ιδιότητες, παίρνοντας και αυτή ένα μέρος από αυτή την αγορά, μία επιχείρηση Γ το ίδιο κλπ.

Για όλους αυτούς τους λόγους, έχουμε δημιουργήσει προγράμματα, κανονικά προγράμματα, όχι demo (επίδειξης), ειδικά Σχεδιασμένα για εκπαίδευση και οι σπουδαστές ασκούνται σε αυτά.

Ο στόχος δεν είναι να μάθουν το χειρισμό αυτών των προγραμμάτων.

Μέσα από τα Μαθήματα, ο σπουδαστής μαθαίνει, τα κοινά στοιχεία όλων των προγραμμάτων ERP και υπάρχουν πολλά κοινά στοιχεία.

Το κυριότερο όμως, είναι πως μαθαίνει μεθόδους και τεχνικές, που σχετίζονται, με την εργασία που θα κάνει σε μία επιχείρηση.

Τα προγράμματα κατεβαίνουν αυτόματα, χωρίς κανένα επιπλέον χειρισμό, μαζί με το υπόλοιπο υλικό του Μαθήματος και εγκαθίσταται στον υπολογιστή του σπουδαστή, μαζί με τα αρχεία τους. Είναι έτοιμα να εργασθούν.

Με άλλα λόγια, δημιουργούμαι ένα περιβάλλον ανάλογο, με αυτό που θα αντιμετωπίσει ο σημερινός σπουδαστής στην αυριανή εργασία του.

Οι προηγούμενοι συνεργάτες της επιχείρησης, έχουν διαμορφώσει τα προγράμματα, έχουν προσθέσει στοιχεία και ο νέος συνεργάτης, απλά συνεχίζει την εργασία.




Διδακτικό Αποτέλεσμα: Τι θα μάθει ο σπουδαστής από τη Σειρά

Τα δεδομένα είναι τα εξής:

Ο σπουδαστής ξεκινάει από το μηδέν. Παρακολουθεί Μαθήματα, που περιέχουν σημαντικές πληροφορίες, για την Οργάνωση της Αγοράς, τα αποδεικτικά στοιχεία των συναλλαγών, την Εκδοση Παραστατικών, Χειρόγραφα και Μηχανογραφικά, τη παρακολούθηση Λογαριασμών, με Πελάτες κλπ, πληροφορίες για τα Δίκτυα υπολογιστών και τη παραγωγικότητα που προσφέρουν, τις πληρωμές μεταξύ επιχειρήσεων με διάφορους τρόπους, τη παρακολούθηση εγγράφων,την Επεξεργασία Τιμών, την Εμπορική Αλληλογραφία, τη δημιουργία Προσφορών κλπ.

Μετά από αυτά, παίρνει βασικές γνώσεις Λογιστικής, μέχρι το σημείο, να κάνει βασικές Λογιστικές Εγγραφές.

Τέλος, παίρνει βασικές γνώσεις Μισθοδοσίας, μέχρι το σημείο, να κάνει βασικούς υπολογισμούς.

Εχει στη διάθεσή του προγράμματα (ERP), που του επιτρέπουν να κάνει πολλές ασκήσεις, για να αφομοιώσει τις πληροφορίες που παίρνει.

Παίρνει σημαντικές πληροφορίες, για τα κοινά στοιχεία, όλων των προγραμμάτων Εμπορικής Διαχείρισης και ERP, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα, σε όποιο πρόγραμμα συναντήσει στην εργασία του.

Τα Μαθήματα δεν είναι ξεκάρφωτα. Δεν δώσαμε στο σπουδαστή, ένα πακέτο Video Clips, αφίνοντάς τον μόνο του, να ψάχνει τι πρέπει να κάνει κάθε στιγμή.

Αντίθετα, τα Μαθήματα είναι πολύ καλά οργανωμένα. Υπάρχει Σχέδιο Μαθήματος, που εξηγεί τί πρέπει να κάνει ο σπουδαστής, σε κάθε του βήμα. Εξηγεί πότε θα παρακολουθήσει θεωρία, ποια θεωρία, πότε πρέπει να σταματήσει να κάνει άσκηση, ποια άσκηση πρέπει να κάνει κλπ

Το σχέδιο έχει δημιουργηθεί από ειδικούς, αλλά επειδή ο σπουδαστής εργάζεται μόνος στο σπίτι, την εφαρμογή του αναλαμβάνει ο σπουδαστής. Πρέπει να εφαρμόζει το Σχέδιο με ακρίβεια.

Ο σπουδαστής έχει τη δυνατότητα να εργάζεται, όποια μέρα και ώρα έχει διαθέσιμο χρόνο

Παρά το γεγονός, πως δηλώνουμε, ότι η χρονική διάρκεια των Μαθημάτων, είναι μερικοί μήνες, δίνουμε πάντοτε παράταση, σε όποιον χρειάζεται περισσότερο χρόνo, μέσα σε λογικά πλαίσια. Με άλλα λόγια: ο σπουδαστής έχει στη διάθεσή του, όσο χρόνο χρειάζεται, με τη προυπόθεση, να μη ζητήσει κάποιος να ολοκληρώσει, σε πέντε χρόνια ...

Αυτές είναι μοναδικές δυνατότητες, για όσους έχουν πρόβλημα χρόνου, για παράδειγμα, για όσους εργάζονται.

Παράλληλα, αν κάποιος έχει μία απορία, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, με ένα τηλέφωνο ή ένα email. Είμαστε στη διάθεσή του.

Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε αδιανόητο, κάποιος που θέλει πραγματικά να μάθει, να μην έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Παρέχουμε όλα τα μέσα, μέσα στο χώρο του σπουδαστή και βελτιωνόμαστε συνεχώς ...




Δυνατότητες Εργασίας μετά τη παρακολούθηση της Σειράς Μαθημάτων

Με δεδομένο, πως όλες οι επιχειρήσεις, πουλάνε κάποια προιόντα ή υπηρεσίες, έχουν ανάγκη από άτομα που γνωρίζουν την οργάνωση της αγοράς και ποιες είναι οι εργασίες, που γίνονται στις επιχειρήσεις.

Eνα άτομο, που έχει παρακολουθήσει αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, έχει τις γνώσεις που χρειάζονται, στην αγορά εργασίας. Mπορεί να εργασθεί σε διάφορες θέσεις μιας επιχείρησης.

Μπορεί να εργασθεί στις Πωλήσεις, τη λήψη Παραγγελιών, τη Τιμολόγηση, την Αποθήκη, τη Γραμματεία, να βοηθήσει στο Λογιστήριο κλπ.

Σίγουρα, κάποιος που έχει και άλλες, περισσότερες γνώσεις από αυτές που προσφέρει αυτή η Σειρά Μαθημάτων, έχει πλεονέκτημα.

Παρ όλα αυτά, αυτές οι γνώσεις, είναι οι βασικές, που επιτρέπουν σε κάποιον, να εργασθεί σε επιχειρήσεις, στις θέσεις που αναφέραμε.

Αυτό που χρειάζεται όταν ολοκληρώσει τη Σειρά Μαθημάτων, είναι να εργαστεί, να τριφτεί με τη καθημερινότητα μιας επιχείρησης, ώστε να αποκτήσει εμπειρία.

Είναι ένα καλό, πρώτο βήμα.




Πρώτο Μάθημα Δωρεάν

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για τη Σειρά Μαθημάτων, μπορεί να ζητήσει, να παρακολουθήσει το πρώτο Μάθημα Δωρεάν. Αυτό γίνεται χωρίς καμία υποχρέωση και έχει δύο στόχους.

Πρώτα απ όλα, επιτρέπει σε αυτόν που ενδιαφέρεται, να αποκτήσει εικόνα, για το τρόπο που γίνονται τα Μαθήματα. Μπορεί το πρώτο Μάθημα, να είναι συνήθως εισαγωγικό, αλλά κάποιος μπορεί να βγάλει αρκετά συμπεράσματα.

Παράλληλα επιτρέπει να βγουν συμπεράσματα, κατά πόσον ο υπολογιστής του ενδιαφερόμενου, συνεργάζεται σωστά, με το Σύστημα της Euro Logic Studies. Είναι και αυτό, μία σημαντική παράμετρος.

Παρακαλώ, αν θέλετε να παρακολουθήσετε το πρώτο Μάθημα Δωρεάν, στείλτε μήνυμα στη Διεύθυνση info@eurologicstudies.gr, για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας. Στο μήνυμα πρέπει απαραίτητα να υπάρχουν το Ονοματεπώνυμό σας και Τηλέφωνο επικοινωνίας.




Περιεχόμενο Μαθήματος

Η Σειρά Μαθημάτων ξεκινάει με την ύλη της Σειράς Εμπορική Διαχείριση (ERP) και Εργασίες Γραφείου

Στην αρχή, έχουμε μία Γενική Ενημέρωση, που αφορά την Οργάνωση και Λειτουργία της Αγοράς. Ανάγκη για ύπαρξη της αγοράς, Οικονομικές Μονάδες, Επιχειρήσεις. Λειτουργία Εμπορικής επιχείρησης και επιχείρησης Παραγωγής Προϊόντων. Ατομικές και Εταιρικές επιχειρήσεις. Γενικές πληροφορίες για τις εταιρίες. Εκπροσώπηση και Δέσμευση εταιριών. Στοιχεία που προσδιορίζουν μια επιχείρηση. Παραστατικά: Αποδεικτικά Στοιχεία των Συναλλαγών. Παραστατικά: Γενικά Χαρακτηριστικά.

Μηχανισμός του ΦΠΑ. Συντελεστές και Παραδείγματα υπολογισμού του Φόρου.

Εργασίες που γίνονται, μέσα από τα Γραφεία των επιχειρήσεων.

Συναλλαγές μεταξύ Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων με Ιδιώτες Καταναλωτές. Διαδικασία Πώλησης Εμπορευμάτων. Αποστολή Υλικών. Έκδοση Δελτίου Αποστολής, Χειρόγραφα. Παράδοση Εμπορευμάτων. Απόδειξη Παραλαβής. Πώληση Εμπορευμάτων που έχουν σταλεί σε πελάτες. Έκδοση Τιμολογίου Πώλησης Χειρόγραφα. Αποστολή Εμπορευμάτων με ταυτόχρονη Πώληση. Έκδοση Τιμολογίου Δ.Αποστολής Χειρόγραφα. Ασκήσεις έκδοσης Παραστατικών, Χειρόγραφα.

Πληρωμές μεταξύ επιχειρήσεων. Τραπεζικοί Λογαριασμοί, μεταφορά χρημάτων μέσω Internet. Λογαριασμοί Όψεως – Επιταγές. Χαρακτηριστικά των Επιταγών. Έκδοση Επιταγής. Είσπραξη Επιταγής. Μεταχρονολογημένες επιταγές – Πίστωση στις πωλήσεις. Μεταβίβαση επιταγής. Παραλαβή και σύντομη εξέταση επιταγής. Ακάλυπτη επιταγή. Δίγραμμες επιταγές – Συναλλαγές άνω των 15.000.

Ασκήσεις εξοικείωσης με της επιταγές και σύντομου ελέγχου, για εντοπισμό πιθανών προβλημάτων.

Οργάνωση και Διαχείριση των Πληροφοριών. Η ανάγκη για οργάνωση των πληροφοριών. Οργάνωση των πληροφοριών σε καρτέλες – χειρόγραφα. Οργάνωση Καρτελών σε Αρχεία. Δημιουργία Καρτέλας Πελάτη – χειρόγραφα. Ενημέρωση χειρόγραφης καρτέλας. Χρήση υπολογιστών για αρχειοθέτηση. Είδη πληροφοριών, σε Ηλεκτρονικές καρτέλες.

Εισαγωγή στο πρόγραμμα Πελάτες. Τα πρώτα πλεονεκτήματα της Μηχανογράφησης. Aσκήσεις με χειρόγραφες καρτέλες, με σκοπό οι σπουδαστές, να δουν τις δυσκολίες και στη συνέχεια, να αντιληφθούν τα σημαντικά πλεονεκτήματα της μηχανογράφησης.

Εργασία με προγράμματα Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη. Τα μαθήματα ξεκινούν από τη περιγραφή κάθε τύπου καρτέλας, εξηγούν για παράδειγμα τι είναι η Αναλυτικά Κίνηση και ποια τα χαρακτηριστικά της. Τονίζονται τα στοιχεία εκείνα, που είναι κοινά σε όλα τα προγράμματα Μηχανογράφησης.

Οι σπουδαστές κάνουν ασκήσεις, για δημιουργία Νέων καρτελών, για εντοπισμό Καρτελών, δηλαδή πληροφοριών, με διάφορους τρόπους, με Ονομασία, με Κωδικό κλπ. Εξοικειώνονται με τους όρους Χρέωση και Πίστωση καρτέλας Πελάτη, Προμηθευτή και Εισαγωγή, Εξαγωγή στην Αποθήκη. Μαθαίνουν τον τρόπο ενημέρωσης Καρτέλας Πελάτη, Προμηθευτή και Αποθήκης, για διάφορες περιπτώσεις συναλλαγών.

Μαθαίνουν να κάνουν βασικές επεξεργασίες, όπως είναι η εκτύπωση Καταλόγων με επιλογή Υπολοίπων κλπ.

Τιμολόγηση Μηχανογραφικά – Παραλαβές Εμπορευμάτων. Οι σπουδαστές με κινούμενες εικόνες και animations, πληροφορούνται, πια είναι η διάταξη που απαιτείται για έκδοση Παραστατικών Μηχανογραφικά: Υπολογιστής, Φορολογικός Μηχανισμός, Εκτυπωτής, Πακέτο Προγραμμάτων και το ρόλο κάθε στοιχείου.

Ενημερώνονται για τα πλεονεκτήματα παρέχει η εργασία με αυτό το τρόπο.

Μαθαίνουν το μηχανισμό έκδοσης Παραστατικών και καταχώρησης Αγοράς Εμπορευμάτων, που αφορούν Πωλήσεις, Ακυρώσεις Πωλήσεων, Αγορές και γενικά Διακίνηση Εμπορευμάτων. Ολες οι κινήσεις Μηχανογραφικά.

Κάνουν ασκήσεις σ αυτό. Παράλληλα αποκτούν κάποιες επιπλέον γνώσεις, σημαντικές για την εργασία τους, όπως είναι η ενημέρωση για τις σειρές Παραστατικών και τη χρήση τους, πως γίνονται παραδόσεις εμπορευμάτων με Συγκεντρωτικό Δελτίο κλπ.

Ο στόχος δεν είναι να μάθουν, τους χειρισμούς κάποιου συγκεκριμένου προγράμματος, αλλά τους μηχανισμούς, με τους οποίους γίνονται αυτές οι εργασίες σε όλα τα προγράμματα και τι προσφέρουν. Σωστή έκδοση Παραστατικών, με ταυτόχρονη ενημέρωση καρτελών Πελάτη, Αποθήκης κλπ.

Αρχείο Υπηρεσιών και Τιμολόγια Υπηρεσιών Μηχανογραφικά. Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι το Αρχείο Υπηρεσιών και το Μηχανισμό Έκδοσης Τιμολογίων Υπηρεσιών Μηχανογραφικά. Κάνουν ασκήσεις σ αυτά.

Πρωτόκολλο – Παρακολούθηση Εγγράφων. Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι το Πρωτόκολλο, πως γίνεται η καταγραφή και παρακολούθηση της Διακίνησης εγγράφων σε ένα γραφείο και μία επιχείρηση. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό.

Διευθυνσιογράφος. Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι ένας Διευθυνσιογράφος και πως αξιοποιείται. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό.

Δίκτυα Υπολογιστών. Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι τα Δίκτυα υπολογιστών και τι προσφέρουν στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Μαθαίνουν πως βελτιώνουν τη παραγωγικότητα μιας επιχείρησης. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό.

Εμπορική Αλληλογραφία. Εισαγωγή στην Εμπορική Αλληλογραφία. Παραδείγματα, Ασκήσεις. Δημιουργία Προσφορών, Δημιουργία και Αποστολή Εμπορικών Επιστολών.

Σε αυτό το σημείο, έχει ολοκληρωθεί η ύλη, της Σειράς Εμπορική Διαχείριση και Εργασίες Γραφείου. Ακολουθεί, μία σύντομη και περιεκτική, Εισαγωγή στη Λογιστική με έμφαση, στο Διπλογραφικό Σύστημα

Στη συνέχεια γίνεται μία σύντομη αλλά περιεκτικήΕισαγωγή στη Λογιστική. Καταγράφουμε συνοπτικά, την ύλη της Λογιστικής που αναπτύσσεται:

Αρχίζουμε με την απαραίτητη θεωρία. Ασχολούμεθα με Λογαριασμούς της Λογιστικής, το Λογιστικό Σχέδιο κλπ. Μαθαίνουμε το Μηχανισμό του ΦΠΑ, από τη πλευρά της Λογιστικής και τη Δημιουργία των βασικών καταχωρήσεων της Λογιστικής. Μαθαίνουμε να δημιουργούμε Λογιστικά Άρθρα Αγορών, Πωλήσεων, Εισπράξεων, Πληρωμών, Γενικών Εξόδων και Παγίων.

Κάνουμε μερικές ασκήσεις δημιουργίας Λογιστικών Άρθρων και τα καταχωρούμε στο πρόγραμμα, με σκοπό την εξοικείωση.

Ασχολούμεθα με τα είδη των Παραστατικών, τη χρήση τους και τα χαρακτηριστικά τους.

Τέλος ασχολούμεθα με τους τύπους, που δίνουν τα Οικονομικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης. Οι τύποι χρησιμοποιούνται, για το κλείσιμο του ισολογισμού.

Γίνονται αρκετές ασκήσεις, σε ένα πρόγραμμα Μηχ/νης Λογιστικής, που παρέχεται μαζί με όλο το υλικό του Σεμιναρίου. Ο σκοπός ΔΕΝ είναι να μάθουμε να χειριζόμαστε το πρόγραμμα.

Χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα σαν εργαλείο, για να μάθουμε να δημιουργούμε το Λογιστικό περιεχόμενο.

Σε αυτό το σημείο, έχει ολοκληρωθεί η ύλη, που αφορά, μία Εισαγωγή στη Λογιστική. Στη συνέχεια γίνεται μία Εισαγωγή στη Μισθοδοσία.

Καταγράφουμε συνοπτικά, την ύλη της Μισθοδοσίας που αναπτύσσεται:

Νόμιμο και Συμβατικό Ωράριο, Νόμιμος και Συμβατικός Μισθός, Μικτός και Καθαρός Μισθός, Ασφαλιστικές Εισφορές, Φόρος Μισθωτών Υπηρεσιών

Τακτικές και Εκτακτες Αποδοχές, Οικιοθελείς Παροχές, Βασική Αμοιβή και Επιδόματα, Υπολογισμός Αμοιβής Εργαζομένου.

Εισαγωγή στα Δώρα Εορτών, Δώρο Πάσχα, Δώρο Χριστουγέννων.

Εισαγωγή στις Αδειες - Κανονική Αδεια, Υπολογισμός Ημερών Κανονικής Αδείας, Αποδοχές και Επίδομα Αδείας, Υπολογισμός Αποδοχών – Επιδόματος Υπαλλήλων και Εργατών

Λύση Σύμβασης Εργασίας – Περιπτώσεις – Προυποθέσεις, Παράγοντες που καθορίζουν την Αποζημίωση, Ποσά αποζημίωσης Υπαλλήλων και Εργατών.

Σε όλα αυτά τα θέματα γίνονται ασκήσεις και σε όλες τις Ασκήσεις παρέχονται οι απαντήσεις.





Εικόνες από το Μάθημα

Κοπέλα, μιλάει στο τηλέφωνο με πελάτη






Βλέπουμε τη καρτέλα ενός είδους, σε ένα πρόγραμμα Αποθήκης. Είναι η καρτέλα ενός σκληρού Δίσκου.

Αριστερά, βλέπουμε τα Τεχνικά Χαρακτηριστικά και Δεξιά την Εικόνα του Δίσκου.

Αυτή η συγκέντρωση πληροφορίων, που αφορούν ένα υλικό και η προβολή της σε μία επιφάνεια, είναι πολύ σημαντική. Επιτρέπει στο χειριστή του προγράμματος, πχ σε ένα Πωλητή, με ελάχιστες κινήσεις, να ενημερώνει ένα Πελάτη, για πολλές παραμέτρους, που αφορούν το υλικό και όχι μόνο για τις τιμές






Εικόνα Τιμολογίου Δελτίου Αποστολής, που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση, όπως προβάλλεται από το πρόγραμμα






Εικόνα μίας Καρτέλας Πελάτη






Κατάλογος Εισερχομένων Εγγράφων, από το Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο






Εικόνα Εντύπου Επιταγής






Στιγμιότυπο από Animation: Εργαζόμενος κινείται προς υπολογιστή, που εργάζεται, χωρίς σύνδεση με άλλους υπολογιστές, stand alone, με σκοπό να πάρει πληροφορίες






Εικόνες Υπολογιστών, συνδεδεμένων σε Τοπικό Δίκτυο






Εικόνα: Ημερολόγιο της Λογιστικής






Εικόνα: Λογαριασμός Πελάτη. Αναλυτική Κίνηση, Σύνολα Χρεώσεων - Πιστώσεων, Υπόλοιπο






Εικόνα από το Μάθημα






Εικόνα: Μαθηματικός Τύπος υπολογισμού Οικονομικών Αποτελεσμάτων επιχείρησης.






Εικόνα από το Μάθημα






Εικόνα από το Μάθημα






Για να εκδηλώσετε ενδιαφέρον, για τη Σειρά Μαθημάτων, παρακαλώ στείλτε μας μήνυμα στο info@eurologicstudies.gr